Elektro Van den Berg

Met ruim vijfenzestig jaar ervaring is Elektro van den Berg allesbehalve een groentje: ze zijn een bedrijf met traditie. Het bedrijf is opgericht in 1959 en is sinds 2015 een onderdeel van een van de grootste installatiebedrijven van Nederland (Lomans). Dankzij onze rijke geschiedenis barsten we van de kennis en ervaring.

UITDAGING KLANT

“Ons bedrijf loopt tegen de vraag aan: hoe geven we onze uitstraling een frisse, moderne boost? In de elektrotechniek gebeurt alles razendsnel, en om aantrekkelijk te blijven voor zowel klanten als nieuwe collega’s, moeten we onszelf telkens opnieuw uitvinden. Maar ja, hoe doe je dat zonder je eigen identiteit kwijt te raken? Een ouderwetse uitstraling kan ervoor zorgen dat we toptalent mislopen, en dat willen we natuurlijk voorkomen. We zoeken dus naar manieren om ons imago op te frissen, zodat we weer helemaal van deze tijd zijn en nieuwe vakmensen enthousiast maken om bij ons te komen werken.”

OPLOSSING VAN HARRY

Hey Harry Reclame heeft een complete rebranding mogen verzorgen voor Elektrotechniek van den Berg. Dat hebben we gedaan door een brainstormsessie waar een nieuwe huisstijl uit is gekomen. Daarnaast hebben we een foto beeldbank gemaakt en zijn we op pad geweest voor een mooie werken-bij video. Dit alles heeft plek gekregen op de website van Elektro vd berg.
De complete rebranding heeft plek gekregen op de vernieuwde website van Elektrotechniek van den Berg. Samen met een werken bij video hebben we ook een speciale pagina gemaakt om nieuwe werknemers aan te trekken voor de openstaande vacatures. Bekijk de website en video via de knoppen hieronder.

KLAAR OM GAS TE GEVEN?

Je merk versterken, je doelgroep raken en écht opvallen in de bouw, infra en techniek? Wij regelen het. Geen ingewikkeld gedoe, gewoon effectieve reclame die werkt.

Eigenaar & Reclamemaker

Harold Jonker