Manuel (21) was top-schoonspringer, maar nu heeft hij al een goedlopend reclamebureau

Inhoud

Waar de één op 30-jarige leeftijd nog aan het studeren is, droomt een ander als jongere al over een carrière als schoonspringer in de topsport. Of (én) een eigen bedrijf. Een kapotte knie hield de eerste droom tegen, maar Manuel Öztopçu (21) schopt het toch verder. Nu als mede-eigenaar van een prima lopend reclamebureau in Leusden. Manuel vertelt erover in Metro‘s wekelijkse rubriek Jong en Ondernemend.

Het ‘Jong en Ondernemend’-leven van Manuel begon al op de middelbare school. Hij had geen tijd voor een ‘normale bijbaan’, omdat hij naast school minstens dertien uur per week in het zwembad lag voor zijn hobby schoonspringen (met nog de nodige andere trainingen, fysiotherapie en lange reistijden daarbij). Hij sprong van de hoge duikplank op Europees clubniveau. Je zou kunnen denken: lekker gaan slapen de rest van je spaarzame tijd. Maar Manuel besloot in alle drukte om ook nog eens te leren programmeren en websites te bouwen. Dat mondde uiteindelijk uit in een andere wereld, als ondernemer in de reclame.

Lees het volledige artikel op Metronieuws

Zo werkt Social media recruitment ook voor jou!

Je huisstijl ontwerpen is de basis

KLAAR VOOR DE START? GO!

Wij creëren reclame-uitingen die mensen in beweging krijgen en houden. Speciaal voor de bouw, infra en installatiebranche. Herkenbare, aansprekende uitingen die passen bij jouw werk. Uitingen die het vuurtje aanwakkeren, jouw merk identificeren én je doelgroep aanspreken. Daar worden wij blij van. 

Logo Hey Harry Reclame