Bedrijfsidentiteit maken met de Warming-up

Een sterke bedrijfsidentiteit maakt je uniek. En laten we eerlijk zijn, als je eruit springt in jouw branche, doe je beter zaken! Tijd om te investeren in langetermijngroei. Laat zien waar je voor staat: je missie, visie en kernwaarden. Dat is wat jouw merk maakt. Onze Harry’s staan voor je klaar met de warming-up!

BEDRIJFSIDENTITEIT BRAINSTORM

Een sterke strategie is de fundering voor je bedrijfsvoering. Het helpt je om richting te geven aan je plannen en zorgt ervoor dat je doelen helder zijn. Tijdens onze ‘warm-up’ brainstormsessies duiken we samen in jouw ideeën en doelen. Zo zetten we de eerste stappen naar langetermijngroei. Want als je weet waar je heen wilt, kun je pas echt goed zaken doen!

ERVARING IN DE BRANCHE

Hoe fijn zou het zijn als je een reclamebureau hebt die weet wat belangrijk is en jouw branche kent? Nou, heel fijn! En daarom hebben wij ons de afgelopen jaren gespecialiseerd in de bouw, installatie en infra. Al onze Harry’s hebben een VCA en mogen dus met jou de bouwplaats op. We weten waar jij de nadruk op wilt hebben en wat minder belangrijk is. Dat scheelt jou weer een hoop kostbare tijd!

FAQ BEDRIJFSIDENTITEIT LATEN MAKEN

Hoe ziet die warming-up er precies uit?

De warming-up begint met een intakegesprek van een van onze Harry’s. We zoeken uit waar het knelpunt zit en waar je bedrijf hulp bij kan gebruiken. Is dat een te zweverige identiteit of het opbouwen van een werkgeversmerk? Na de intake plannen we een brainstorm in. We gaan met verschillende stakeholder in je bedrijf om tafel. Dat zijn uitvoerder en directieleden, van jong en oud. Zo krijgen we een compleet beeld van de organisatie en kunnen we een heldere identiteit formuleren. 

Een bedrijfsidentiteit is de manier waarop jouw bedrijf zich presenteert aan de wereld. Dit omvat je logo, kleuren, lettertypen en de toon van je communicatie. Een sterke bedrijfsidentiteit helpt om herkenning te creëren en vertrouwen op te bouwen bij je klanten. Het laat zien wie je bent en wat je waard bent!

Begin met het definiëren van jouw merkwaarden en de boodschap die je wilt overbrengen. Denk na over wie je doelgroep is en wat hen aanspreekt. Maak een lijst met inspiratie en ideeën. Dit helpt je om een duidelijk beeld te krijgen van wat je wilt en waar je naartoe wilt werken.

SUCCESVERHALEN

GEMAAKT DOOR HARRY

Logo Van den Berg
Logo Melis logistics
Ford
Logo R Floorzz
Logo Kooiker Zuigtechniek
Log Evertsen bouw

KLAAR VOOR DE START? GO!

Wij creëren reclame-uitingen die mensen in beweging krijgen en houden. Speciaal voor de bouw, infra en installatiebranche. Herkenbare, aansprekende uitingen die passen bij jouw werk. Uitingen die het vuurtje aanwakkeren, jouw merk identificeren én je doelgroep aanspreken. Daar worden wij blij van.